Dashboard til CIO og produktejer
myNNIT understøtter kommunikationen og samarbejdet imellem NNIT og NNITs kunder.
Performance-dashboardet i appen besvarer spørgsmålet “er alle systemer ok?”. Hvis noget er galt, angiver appen, hvordan og hvem kunden skal kontakte. Udover et dashboard bruger myNNIT notifikationer til at orientere brugeren om driften.
myNNIT indeholder også informationer om, hvilke NNIT-ansatte kunden arbejder med, centrale dokumenter for projekter og meget andet.
Nøgleordet i designet og indholdet i myNNIT er tillid. Appen er lavet, så den kan øge dialogen mellem NNIT og deres kunder og så enkelt som muligt vise status på de komplicerede opgaver, som NNIT løser.
myNNIT er udviklet som en universal app, som fungerer på både iPad og iPhone. Første version af myNNIT så dagens lys i 2011, og siden er appen blevet opdateret og udvidet med nye features flere gange.
Hent til iOS
Kunder / partnere:
NNIT
Vil du vide mere?
Jakob Mikkelsen
partner
+45 7026 0069
jakob@greenerpastures.dk