Engagerende selvbetjening med personlig vinkel
Telenor leverer tele- og internetservices til private og erhvervskunder. Telenors mission er at give kunden en sammenhængende kommunikationsoplevelse ved at bygge bro mellem teknologier, indhold og udstyr.
Appen Mit Telenor er et stærkt selvbetjeningsværktøj for Telenors privatkunder. Dens formål er at skabe overblik og give tryghed. Konceptet er modtagerorienteret og gør en dyd ud af at tilbyde relevant information på det helt rigtige tidspunkt. Sproget er menneskeligt, og alt “fyld” er skåret fra.
Appens features
- Overblik over alle tilknyttede abonnementer (fx for en hel familie)
- Status over forbrug
- Betaling af regninger
- Køb af tillægsydelser / administration
Design
Forsiden opsummerer i forståelig tale brugerens situation. Hvis han er ved at løbe tør for data, så er dét hovedbudskabet. Han kan også se seneste regninger og dykke ned i detaljer efter behov.
Der er kræset for alle dele af brugeroplevelsen og for både de funktionelle og de æstetiske detaljer. Vi er særligt stolte af de skræddersyede animationer, der gør appen både intuitiv og engagerende.
Samarbejde
Udviklingen er foregået i tæt samarbejde med Telenor – særligt Telenors it-afdeling. Processen har været udpræget agil og fleksibel. Vi har haft stort fokus på sikkerhed og arbejdet målrettet for at præsentere en kompleks datastruktur på en for brugeren let og enkel måde – helt i tråd med Telenors mission.
Vi ser frem til fortsat samarbejde om Mit Telenor.
Hent til Android
Hent til iPhone
Kunder / partnere
Telenor
Vil du vide mere?
Jens Willy Johannsen
Partner
+45 7026 0069
jens@greenerpastures.dk



