Opdatering d. 19/8: Vi har modtaget flere gode kandidater, som vi har indkaldt til samtale. Vi satser på at finde en kandidat bland disse.
Fra d 1. oktober søger vi en Office Manager til vores kontor i Nyhavn. Stillingen er deltid og et tidsbegrænset barselsvikariat. Vi regner med at arbejdstiden er 25 timer om ugen.
Helt overordnet er opgaven at sikre gode rammer på kontoret. Vi er pt 25 udviklere, projektledere og designere. Du vil have ansvaret for kontoret, events, indkøb, ledelsesstøtte mv. Og du vil skulle hjælpe med til bogføring, fakturering og debitoropfølgning mv.
Vi har automatiseret en del af vores kontordrift – så f.eks. håndteres frokostordning og økonomistyringen eksternt.
Din vigtigste rolle er at få kontoret til at fungere og være med til at gøre Greener Pastures til et endnu bedre sted at arbejde.
Har du erfaring fra bureau- eller IT-branchen er det en fordel. Kan du også hjælpe til med marketing vil det være ekstra godt.
Dine opgaver vil blandt andet være at:
- Holde styr på de praktiske ting i kontoret: Indkøb, kaffemaskine, forberedelse til møder.
- Arrangere sociale events, kundemøder o.s.v.
- Arrangere rejser mv.
- Hjælpe til med fakturering, debitoropfølgning og bogføring
- Modtage gæster
- Telefonpasning (men, bare rolig, vi er mest til emails)
- Hjælpe med til rekruttering og onboarding af nye medarbejdere
Send en mail til job@greenerpastures.dk, hvis stillingen kunne være noget for dig.