En app der ligger vores hjerte nær og som vi har arbejdet intenst på siden foråret 2016 er Coops app, Coop. Derfor er det også med en vis stolthed at vi kan se, at Coop nu annoncerer at over 500.000 af Coops medlemmer har hentet og brugt appen. Appen er nu for alvor er blevet en central komponent i Coops forretning og strategi. At Coop appen gør en markant forskel i forretningen kan f.eks. ses ved, at der på en dag i december blev solgt over 80.000 styk Anthon Bergs Guldæske via kampagnen julekup i appen.
I fredags lancerede Coop seneste version af Coop appen, som bl.a. har en ny funktion, Madkonto. Med Madkonto kan Coops medlemmer enten få en kredit til 0% i rente eller indsætte 1.000 DKK på kontoen, hvor Coop så i kampagneperioder giver medlemmet 1.050 DKK til at købe dagligvarer for.
Berlingske og et par andre medier har også bemærket Madkonto.
Udover Madkonto er Coop appen siden launchen i oktober 2016 løbende blevet udvidet med nye features. Målet er at give Coops kunder et værktøj til at støtte sig op af i dagligdagen før, under og efter de daglige indkøb.
Vi har udviklet iPhone og Android-delen af Coop appen i tæt samarbejde med Coop Teknologi og Coops andre underleverandører.